Translate

dilluns, 9 de desembre del 2013

PASSEIG GALÀCTIC A2

PRÈVIA 1:Un escalador hem demana si li puc explicar una mica el tema d`artifo i quedo amb Ell un matí a la paret de la viga (Montserrat). L`Ivan passa el tall amb nota per que ja havia fet un curset d` Artifo amb els Kop de Gas.

                                                                                             


PREVIA 2: Fa 23 anys vaig obrir una de les primeres rutes meves d` Artifo a Santllorenç del Munt:


                                                                                     

La via va ser oberta en una freda i estrellada  nit,d`aqui el nom.

                                                                -----------------------

Així doncs,sense cap més  prèvia, l`Ivan i Jo quedem per repetir la via.Naturalment,l`Ivan fa els dos primers llargs en un.Li costa però s`ho curra guay:




                                                                                










                                                                                   

Jo recupero el llarg,i flipo amb l`estat de les assegurançes  posades 23 anys abans:rovellades però aguantant! (igual que Jo)


L`últim llarg,li tibo Jo.


                       Fem cim.Es un privilegi escalar,però ho es més ensenyar lo poc que sé,transmetre l`experiencia obtinguda amb els anys als joves amb interés.

                                                                                   

.....feia 13 anys que no pujava a aquesta agulla.Fa 13 anys,ja hi havia covards que sobrereequipaven...

                                                                                   

1 comentari:

  1. Compartir coneixements és un plaer, a part de que ens permet millorar i avançar..!
    A més, compartir experiències i sabers és una bona arma per lluitar contra el puto capitalisme que alimenta formes de vida egoistes i consumistes...

    Salut!!

    ResponElimina