Translate

diumenge, 21 de novembre del 2010

ALTERNATIVA 3. A4-Vsup

Aquesta via està situada al platan de diables (MONTSERRAT) i es la segona ruta  on es varen fer servir els ploms per primera vegada,si mes no d`una manera continuada.Es una via bona per començar a practicar amb els ploms.Comença a partir de la 4ª reunio de la Cosmica,cap a "l`exterior" del plàtan.La 1ª ascenció cap a l`any 83per part dèn Marcel millet,Paco garcia i Francesc salvador,va suposar tot un repte i una innovació el pujar amb la minima expansió.
Durant 3 dies de Juliol de 1996,vaig repetir-la en solitari.La vaig  gaudir molt,es molt bona,i no gens arriscada,es de feina,no de fer-se mal.Vaig tenir la sort que dos amics van venir-me a tirar fotos l`últim dia i el resultat ja el veieu...
La linea es molt vertical,a vegades extraploma una mica i l`ambient es total.en totes les tirades hi trobem burils(alguns sense chapa) i cada cinc pasos un bon seguro per calmar la tensió...

Aqui estic al l`ultim llarg : es un llarg que no es repeteix masa per que tens uns burils d`un intent free per dalt de la época que trepitja la via per desconeixament ...i a més,la burilada de la vilanovins estar a tocar,i la majoria s`escaqueja ...Jo,també ho hagues fet,però mal venir-me a tirar fotos desde d`alt,no vaig poguer fer trampa i el vaig tenir que fer.Al ser el menys repetit,es el més difícil ...
El material que vaig utilitzar va ser de 50 ploms,falquetes,10 pitons curts,4 chapes recuperables i algun friend del nº2 i 3...i 2 paquets de ducados.
Incomprensiblement ningú a provat de treure-la en lliure,jo no hi entenc però,crec que te posibilitats,l`unica dificultat es l`entrada a la R3 per que està una mica descompost,pero si la Vilanovins s`ha apurat en lliure...                                                           
                                                                                                                                   
 ...Quan vaig fer cim,vaig compendre que mai podria deixar d`escalar a MONTSERRAT!.                                                                                                                                                   
                                                      
                                                               
                                                                                                                 



                                                           

2 comentaris:

  1. Bow,

    Quin yul això del plàtan...

    Fenbt lka TIM vaig veure una voilada espectacular al 1er llarg...en directe i des de la cova..

    el company no es va fer res, però vaig quedar MOLT impressionat...


    El Marcel és l'òstia...

    ResponElimina
  2. jejej... quina sort que et presionessin al venir afer fotos! jajajaj
    Document impresionant!! Felicitats! :)

    QUO... amb suor als dits!

    ResponElimina