Translate

dimecres, 29 de gener del 2020

LETI BE A2+ , V

PEDRAFORCA.PARET DEL ROGET.

Fins ara,la manera de resoldre els meus problemes era sempre fugint a la vertical,per que a paret, es pensa millor.Després d`un estiu terrible personalment,a peu de terra vaig decidir que aquest any faria vaga de celebrtar res,i això incluia les festes de Nadal.
Aixi doncs, vaig a una paret nova per a Mi i durant tots els festius vaig obrir una via per tancar unaltre carpeta..Com la cançò dels Beatles:Let it be (deixa`m ser).

DIA 1 DE L`ERA SINGlE:

En aquesta paret no hi havia estat mai.Com sempre faig, en un dia de pluja exploro l`aproximació,aprofito per portar material i obrir els primers metres.
.....
La seguent jornada,ja amb sol acabo el llarg que surt quasi tot en lliure excepte 2 pasos (Apurables).Ja ho tenim tot apunt.

DIA 2 AFTER DEATH MARRIED:

Al segon llarg comencen les hostilitats amb els forats justos i un desplom constant.La bona notícia es que la roca es excel.lent.La meva baixa forma fa que no arrisqui gaire i surt la cosa de grau moderat però treballós...

I arriba el primer vivac a la Paret,a la segona reunió.

I quina nit! Mai havia vist un cerl tant estrellat com aquesta nit...ni al pirineu!Es com un desert,no hi ha ningú però aquest cel es una obra faraònica plena d`estels lluminosos.Un d`aquestos deu ser mon Pare.

I de sobte,un estel més brillant que tots els altres,pasa per davant com saludant-me.Em recorda  a Alana,el personatge de ficció més real que he conegut mai.Jas tinc nom per a la via.

Surt el Sol i toca currar:el 3 llarg m`està cridant...

Segueix la tónica de desplom i roca genial,i quan tomba,sortidetes en lliure picants que et desperten de la comoditat dels estreps...

Malgrat ser hivern, fa caloreta.Caliu interior per ser mes exactes...

Per rebaixar tensió,la música es un bon aliat en aquest afer...fins que sona un regetón rera altre i la cosa l`acabo aixi:

Ja a la tarda, el sol escalfa la tercera reunió.toca baixar fins el proper intent.

DIA 3 BON NADAL VERTICAL

En els tres dies nadalencs acabo de netejar el 3 llarg i començo el 4.Una desagradable sorpresa em pertorba:una chapa! en mig del no res...Investigant,es tracta de la via del costat dret que, mal resenyada, fa una travesa quasi horitzontal de 40 mts que Jo atraveso recte anumt.Per sort,tot el tram es A1 i queda net e impolut d`asegurances deixant sense afectació el meu pas per la via veina (La Cova dels Barrufets)

Un llarg semifisurat i bonic amb roca fantàstica em porta al objectiu de la via:arribar a la gran cova visible desde tot arreu.

La cova dels barrufets es humida,gran i una mica plana.Ideal per pasar la nit de reis.

DIA 4 ELS REIS VAN PASAR!

Després d`una nit freda (com ha de ser) i on he dormit poc per culpa dels nervis de saber si pasarien els d`Orient,al final van pasar! i em van deixar una placa ES-tra-tos-fè-rica de forats preciosa!!!!
Un gruyère en tota regla.La placa somiada per tot artificiero.

tota clase dàsegurançés son encabides fàcilment al sol que més escalfa.

I aixi,amb molta alegria i més esforç, arribo a unaltre cim nou per Mi.

Una via faraònica malgrat la senzillesa del seu grau.

Qui parets escala,anys empeny...

1. Enhorabona Jaume, una bona aventura ! Espero que la via t'hagi esboirat les tempestes personals i sí qui via passa any empeny, Salut i Roca.

2. Enhorabona, Jaume!
    Aquí hi mancava la teva via, sí senyor!!
    Això sí que han sigut les Festes del Paca!!!😂

3. L'hem anat a veure, l'Alana i jo! Ens ha encantat.

1. Si ets en Cris Carther has de saber que la via ja te una repetició.Salut!