Translate

divendres, 10 de maig del 2024

MENTRE HI HAGI PLOM A4-V SUP. PARET D´ODEN, SOLSONES

 





La idea inicial d,aquesta via er cobrar-me la Torna amb en Edu perla primera via que vem obrir junts.Ell ho va fer tot i Jo tan sols vaig asegurar-lo i vaig pujar jumant.Per aixo li vaig exigir anar a obrir-ne unaltre pero on Jo pogues fer quelcom.



Ja al peu de via de la meva proposta,la mandra va  esdevenir un fet,pero en Edu va comvençer i vaig anar tirant...uns 15 mts fins que em vaig cansar.Vaig muntar una mini reunio provisional i en Edu va pujar a desequipar el troçet super content.




La cosa es que entre la meva feina i la seva,quedar per continuar va ser un maldecap.I aqui li proposo un Joc nou:obrir en solitari cada un un llarg i axi poder anar avançant...

La idea em va semblar bona,i aiuxi ho vam fer...pero despres m´he adonat que espiritualment obrir una via aixi no compensa...Tota la p. vida escalant sol i quan per fi algu m,aguanta, escalem per separat...Vaja merda dídea!!!

la questio es que Jo sol vaig obrir el primer llarg i en Edu el segon,quedan aixi la primera via mundial oberta en solitari per 2 persones...


 LLARG 1

   -inici en lliure fins a un primer desplomet,despres un bombo mes acusat per sortir en una placa exquisita ratllada de moltissima feina.A tres pases de la reunio,poso un buri de la vergonya....La graduacio del llarg es per que crec que no hi ha cap llarg aixi a la comarca,es de feina, no de expo.








La sort d,aquell dia es que va apareixer per alla en Lluis Parcerisa i la meva tranquilitat va aumentar...I em va deixar el taladro per poder muntar la reunio,ja que el meu va morir...


Total: que em va quedar un llarg 5 estrelles i la satisfaccio de que en EDU em digues que¨escalant sembles unaltre persona,estas mes agil,mes alegre,ets unaltre persona que quan estas a terra¨...



SEGON LLARG: ...I a mi que m,expliqueu! n ´hi le fet n´hi el podre fer mai! vaig ser incapaç de jumar per que fisicament ja no puc jumar volats, i el va obrir i desequipar tot Ell...Que injusta es l.escalada avegades!,Jo m, emporto el millor llarg i en Edu tota la feina bruta...

                                                                     CIM!

En fi,un viot bonissim pero sentimentalment poc afortunat...la propera,sera una via de LLITS CALENTS....




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada