Translate

dilluns, 7 d’octubre del 2024

FI DE LA FESTA

 Aquest estiu ha sigut el pitjor de la meva vida,o aixo creia Jo...pero resulta que al final ha sigut un alliberament!

Jo volia deixar les parets d´una forma original,de fet l,any passat ja  vaig tenir que renunciar a un bon projecte per que em vaig passar d, agossarat:


Lány passat, nomes vaig escalar 3 vegades,ja veia que anava per el pedregar...i esclar, ja anava pensant en el final. Fisicament,es impossible escalar pessant 145Kg,pero Jo continuava provant de pujar.Es perillos,i es indignant envellir malament.Total,que vaig triar unaltre projecte mes petit per acabar be la meva vida vertical.

Com podeu comprovar,avui em despullare;


Durant 39 anys que a durat la meva carrera vertical he intentat sempre fer el que em donava la gana,quasi sempre contracorrent de les modes,i amb una llibertat total.Gracies a aquells anys de llibertat muntanyenca,gracies al meu super Ego,gracies al voler sortir a les revistes i per que no,gracies a voler fotre la competencia vaig obrir mes de 200 vies ¨bigwaleres¨per tot arreu i alguna al extranger.Sempre a per on mes tira,cap a on mes llarg era,cap a la gloria del cim.Sempre a la meva bola...

Doncs be, ara a l,hora d´organitzar l´ultima festa,no he pogut fer el que volia.Aquest estiu,han passat coses.Jo crec en les senyals.fins ara,m´he anat arrastrant per les parets fent el ridicul per una insistencia a no reconeixer que el meu temps ja ha passat.I aixo es la clau:FINS AQUI.


Crec en els senyals us deia abans...Aquest estiu,obrint en solitari la ultima festa,rapelant em vaig clavar un tronc a la cama de 5cm just arribant al terra...i per segona vegada en 39 anys, vaig tenir que demanar ajuda (La primera va ser al XOSE per que m,ajudes a buscar uns petates per que s,em va trencar el besso
fent una aproximacio)En aquesta ocasio, el randissim LATOX es va presentar en meys de un quart d,hora,em va curar ,em va ajudar a baixar i em va portar al hospital.Dies despues,Ell va tornar a peu de via a buscar un petate...com es paga aixo?

  La cosa es que la seguent semana jugo a cavall guanyador i em el Pelut ens anem a obrir un nou rutot d,aquells que tant ens agrada i al lloc que mes estimem,un dia per fer 2 llargs i pujar petates,i unaltre per obrir mig llarg.Arriba la nit,montem hamacas i la meva,una ALTUS doble feta servir una vegada,s,em trenca per 2 llocs a les 10 de la nit.Quina senyal mes necesito per plegar?

Deixo al Pelut sol a la paret i m´he les piro a dormir a la furgo.Durant el cami,el cap bull...


 Abandono el projecte,una vegada mes,i el que mes em fot es fer perdre el temps als demes...pero el Pelut es especial,mai agraire prou el seu perdo!!!

´´´´´´´´´´´´´´


Doncs res,que plego,que no ser que fer amb tant material acumulat en 39 anys,que no ser que fer amb tants llibres de muntanya ja llegits,que no se que fare amb tant de Ego acumulat...Per sort,si que he trobat un Món nou  on realment soc bo i que no camviaria per res del Món:


En 39 anys,ma Mare mai em va preguntar mai si anava escalar sol.En els 2 ultims anys,m´ho ha preguntat sempre.




GRACIES ALS COMPANYS QUE HE CONEGUT TOTS AQUESTS ANYS,SON SENS DUBTE LO MILLOR DE L´ESCALADA.


1985

2024

SALUT!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada